niedziela, 2 kwietnia 2017

Blogowe Aktualności 1

Witam, ja jestem Mr. B i wiem, że dawno się do was nie odzywałem. Jak na razie możecie się spodziewać nieco mniejszej aktywności na blogu, spowodowanej brakiem czasu, jednak już niedługo to się zmieni.

Hello

 I Plany dotyczące bloga
Mimo, iż przez ponad tydzień nie pojawiały się żadne posty, wcale nie zapomnieliśmy o nich, ani o was, czytelnikach. Brak artykułów spowodowany jest lekkim brakiem czasu z mojej strony, a gdy ja nie przypilnuję wszystkiego to reszta redakcji staje się nieco rozleniwiona. Mamy jednak zamiar to zmienić. Od maja możecie się spodziewać większej aktywności, a kiedy rozpoczną się wakacje zamierzamy dosłownie zalać was postami. Będziemy wtedy wrzucali minimum jeden dziennie. Chcemy dalszego rozwoju tego bloga i możecie być pewni, że się postaramy.

źródło
II Nowy wystrój 
Jak zapewne już zauważyliście blog zmienił tło i nazwę. Z jakiego powodu? Tło co prawda nie jest jeszcze ostateczne, ale tamto spełniło już swoje zadanie i zwyczajnie mogło znudzić się niektórym. Postanowiłem wstawić coś nowego i znalazłem taką ładną panoramę. Jeśli ktoś z was będzie miał lepszy pomysł na obrazek w tle, niech śmiało pisze. Co do nazwy, powód jest prosty. Blog nie może od tej pory mieć wyłącznie mojej ksywki w tytule, gdyż redakcja powoli zapełnia się nowymi członkami i byłoby to wobec nich nie fair, gdybym przypisywał wszystkie zasługi sobie. Tak więc od dziś jest to po prostu Geek District.

źródło
III Nowy redaktor
Gorąco pragnę powitać w naszych szeregach Duszzarda. Mam nadzieję, że pozostanie z nami długo i uczyni ten blog lepszym, ciekawszym miejscem. Liczę na owocną współpracę i życzę wytrwałości w pisaniu.

źródło
IV Pora na nowe serie
Od razu mogę zapowiedzieć, że kiedy rozpocznie się okres naszego aktywnego rozwijania bloga (czyli przypominam, najpewniej od maja, a w większym stopniu od wakacji) pojawiać się będzie dużo postów, tak więc nieco rozszerzyliśmy naszą tematykę. Oprócz artykułów o książkach, grach i filmach (które nadal pojawiać się będą w dużej ilości), ujrzycie tu także posty opowiadające o innych pasjach i zainteresowaniach każdego redaktora. Małą namiastkę tego mogliście zobaczyć wczoraj, kiedy Duszzard zadebiutował postem o Lidze Mistrzów. Tego typu akcji z pewnością będzie więcej. Oprócz tego najpewniej zostanie wprowadzona seria na tematy polityczne, którą również poprowadzi nasz nowy członek ekipy.

źródło
V Koniec ze Zwierzogrodem
Że jak? To pewnie reakcja większości z was. Otóż sprawa jest prosta, z powodu mojego awansu i dostania się w szeregi redakcji FGZ, kończę serię "Zwierzogórd pod lupą". Od tej pory szukajcie moich postów na ten temat właśnie na For Glorious Zootopia. Tutaj i tak mam wystarczająco dużo pomysłów na posty, więc tematów mi z pewnością nie zabraknie.

źródło
 VI Blogowy Discord
Zapraszamy każdego czytelnika na naszego Discorda, czyli czat głosowo-pisemny. Chcesz pogadać z redakcją? Masz jakieś pytania? Masz ochotę na luźne rozmowy i dyskusje? Wbijaj na Discorda, link na lewym pasku bocznym.

No cóż to by było na tyle, oczekujcie kolejnych postów. Pozdrawiam, Mr. B.

4 komentarze:

  1. Widzę znaczny rozwój. Świetnie. Cieszy mnie to.
    Pytanko. Przyjmujecie posty gościnne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyjmujemy. Adresy e-mail są podane w zakładce kontakt. Opublikowanie posta od samego Polineksa? Z wielką chęcią.

      Usuń
  2. Widzę, że blog się rozwija. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję uprzejmie, liczę na to że rozwiniemy się jeszcze bardziej.

      Usuń