czwartek, 20 kwietnia 2017

Wielki powrót! / Blogowe aktualności 2

Nie wiem czemu, ale daje kosmos bo jest spoko!
Tak moi drodzy dobrze słyszeliście, reaktywujemy bloga. Po mniej więcej miesięcznej przerwie spowodowanej moim lenistwem egzaminami oraz udziałem w redakcji FGZ, wracamy z regularnymi postami.

Już jutro możecie się spodziewać artykułów mojego autorstwa. Jak na razie planuję publikować 3-4 razy tygodniowo plus oczywiście to co naskrobie reszta załogi. Myślę, że na rozruszanie będzie w sam raz. Potem w okolicach czerwca zwiększymy dawkę i będziemy pisać więcej. Wszystko oczywiście dla was, czytelników. Tak więc mówcie w komentarzach czy wam się podoba, dawajcie sugestie i zwyczajnie udzielajcie się, gdyż to jest największa motywacja do dalszego działania.

Kosmos again!
Skoro już zyskałem waszą uwagę pora na kolejną dawkę nudnych organizacyjnych drobnostek i trochę bardziej ciekawych informacji.

I Who wants to be redaktor!
Otóż to! Postanowiłem, że redakcja powinna się składać z 5 osób, czyli jak widać jest jedno wolne miejsce (nie liczę swojego drugiego konta). Oficjalnie ogłaszam więc nabór do naszej zaszczytnej ekipy. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy. Co do wymagań, sprawa jest prosta, trzeba lubić pisać, mieć zapał i chęci, potrafić obsługiwać bloggera, mieć wystarczająco czasu na pisanie oraz posiadać pomysł na jedną własną serię. Tylko tyle! Każdy ma szansę. Zachęcam.

Doktor zawsze spoko :)
II Posty gościnne
Dzięki komentarzowi naszego niezastąpionego lorda Polineksa, mojego naczelnego i prawdziwego VIP-a zadecydowałem, że istnieje możliwość napisania do nas posta gościnnego. Jeśli wpadliście na jakiś ciekawy pomysł, chcecie poruszyć jakiś temat z innej strony lub nie jesteście pewni czy nadajecie się do pisania. Wyślijcie artykuł do nas. Ocenimy i opublikujemy, stańcie się sławni już dziś :)

Nie ma to jak kraść arty z drugiego bloga, gdzie jest się redaktorem
 III Przypominam o Discordzie
Tak wiem, jestem z tym nudny, ale bez moich nacisków nikt tam nie dołączy. Tylko dzięki waszej obecności ten czat pisemno-głosowy może ożyć, wbijajcie, piszcie, ale przede wszystkim, bawcie się dobrze.

Na dziś to wszystko. Widzimy się moi drodzy już jutro. Liczę na to, że wspólnie rozwiniemy tego bloga. Trzymajcie się ciepło. Pozdrawiam bardzo serdecznie, a wszystkim, którzy jutro tak jak ja piszą egzamin z angielskiego życzę powodzenia.

3 komentarze:

  1. Doktor!
    Zgłoszenia do redakcji? Zgłosiłbym się, ale nie umiem pisać postów (i jestem leniem :-D)

    OdpowiedzUsuń