niedziela, 28 maja 2017

Blogowe przynudzanie Pana B 3

Mistrz poleca
Hej, hej, hej! Miło mi znów do was pisać. Plan żeby od razu od maja wrzucać więcej postów niestety nie wypalił. Po części z mojej winy (sporo innych zajęć) po części z winy reszty redakcji, która mocno przysnęła. Ale co poradzić? Nie jesteśmy maszynami (chyba). Tak więc powiem jedno, z pewnością się postaramy, a jak wyjdzie to się zobaczy. Mam nadzieję, że w wakacje liczba postów znacząco się zwiększy. A tym czasem zapraszam do przeglądu nudnych aktualności.

I Wciąż szukamy aktywnych redaktorów 
Serdecznie zapraszamy każdego z niecodziennymi pomysłami, ciekawym sposobem pisania i dużą wyobraźnią. Warunek jeden - pisać! Tak więc jeśli uważasz się za geeka w dowolnej dziedzinie, będziesz tu pasował.
Indeed!
II Doktor nadszedł
W końcu to się stało, nie było innego wyjścia. Wkręciłem się w kultowy brytyjski serial science fiction. Do tego stopnia, że oglądam dwa - trzy odcinki dziennie. Niesamowite przeżycie, które polecam każdemu. Oficjalnie dołączam do Whovians i podążam za Doktorem, za symbolem poświęcenia i dobra. Jeśli jeszcze nie widziałeś to żałuj gdyż ten świat ma coś w sobie. Coś magicznego jak Zootopia. Moi drodzy powiem wam jedno po prostu spróbujcie. Obejrzyjcie jeden odcinek. Zaufajcie mi, jestem Mr. B. Bo na świecie są ludzie, którzy którzy kochają Doktora i ci, którzy są w błędzie.

Dołącz do nas!

 
III Jakieś nowości
Jeśli macie jakieś propozycje co do zmian na blogu, piszcie śmiało, wszystko rozważymy, jesteśmy tu dla was. Może chcecie jakieś nowe serie? Inne tło? Konkursy? Wspólne recenzje całej redakcji? Żeby Mr. B się wreszcie zamknął? Po prostu proponujcie.

Oh yeah!

IV Pora na reklamę 
Tym razem kolejny blog, dopiero co założony, dotyczący mitologicznych książek Ricka Riordana, a mianowicie Polski Obóz Herosów . Jako, że mam tam fuchę to głupio byłoby nie polecać. Mam szczerą nadzieję, że pomysł rozkwitnie i czytelnicy się pojawią. Nie będę tu wyjaśniał o co dokładnie chodzi, ale jeśli lubicie Perciego Jacksona to zachęcam.

Maka paka!
V Miły prezent
Tak, tak dostałem przepięknego arta przedstawiającego moją wymyśloną postać z uniwersum MLP, z którą niejako się utożsamiam, historię postaci można znaleźć tu. A przed wami dzieło autorstwa współredaktorki z FGZ - Evki.

Eternal Tramp

Bonusy 
Dzisiaj w bonusie dwa filmiki związane z Doktorem Who skoro jesteśmy już w temacie.





Tym akcentem żegnam się z wami, do przeczytania. Życzę miłego tygodnia!




1 komentarz: