środa, 1 marca 2017

Analizy pomeczowe #1 IEM 2017

Siemanko, z tej strony Olaf. Przedstawię wam teraz wyniki pierwszego dnia IEM-a, oraz krótką analizę. Działo się, i to bardzo wiele.

IEM


Nie ukrywam, że kilka meczy rozstrzygnęło się zaskakującym dla mnie wynikiem. Niestety niektóre obstawiania z wczoraj się nie sprawdziły, ale to opisze zaraz. Zaczynajmy.

1. Astralis 16-12 OpTic Gaming 

Tak jak przewidywałem Astralis pokonało swojego przeciwnika, jednak ten nie odpuścił i walczył do końca. Zawodnicy obydwu drużyn grali bardzo wyrównanie, jednak szczęście dopisało graczom z Danii.

2. NiP 14-16 Fnatic

Tutaj niestety nie trafiłem z wynikiem. Obstawiałem, że NiP wygra z Fnatic, jednak tak się nie stało. Nindże w piżamach próbowało odrobić straty, które mieli po pierwszej połowie ( 13-2 dla Fnatic) jednak trochę rund zabrakło. Trochę lepszy wynik w pierwszej połowie i było by okej jednak się nie udało. 

3. NiP 24-28 Astralis 
Duńczycy po kilku dogrywkach zdołali pokonać Szwedów. Był to niezwykle zacięty pojedynek, jednak Astralis wytrzymało napięcie i długą walkę. W tym przypadku obstawiałem prawidłowo.

4. Faze 16-6 Immortals 

Tak jak obstawiałem Faze dało radę młodym graczom z Brazylii. Łatwy i przyjemny mecz dla nich.

5. Faze 16-11 Fnatic

Tak jak pisałem wczoraj, był to dosyć wyrównany pojedynek. Obstawiałem jednak wygraną Fnatic, ale gracze Faze pokazali, że są bardzo mocni i uporali się ze Szwedami.

6. OpTic Gaming 8-16 Immortals

Kolejny zły bet. Dawałem 60% szans na wygraną Optic, jednak Immortals pokazało, po wcześniejszych przegranych, że chcą powalczyć i to właśnie oni z dosyć dużą łatwością wygrali ten pojedynek. 

7. OpTic Gaming 10-16 Fnatic

Wczoraj nie byłem pewny kto wygra ten pojedynek, jednak cichutko liczyłem, że Fnatic sobie poradzi i tak też się stało. Dobry mecz Szwedów i łatwe zwycięstwo.

8. Astralis 12-16 Immortals

I co ? I duże zaskoczenie. Dawałem 90% szans na wygraną Astralis, jednak te 10% okazało się mocniejsze. Gracze Immortals wygrywają drugi mecz i to z nie byle kim. Pokonują mojego faworyta do wygrania całego turnieju. To na pewno ich zmotywowało do dalszej walki.

9. Astralis 19-17 Fnatic 

Byłem pewny nie zbyt trudnej wygranej Duńczyków, jednak Fnatic poraz kolejny pokazało, że są świetnie przygotowani do tego turnieju. Po dogrywce to jednak Astralis wygrało tak jak obstawiałem.

10. NiP 6-16 Faze 

Wczoraj nie wiedziałem jak obstawić ten mecz, dałem 50% szansy każdemu z zespołów, jednak Faze pokazało, że są bardzo mocni i gładko wygrali z NIP-em. Czyżby mój czarny koń turnieju miałby się sprawdzić ? Zobaczymy w kolejnych rundach.

11. OpTic Gaming 12-16 Faze

Kolejny świetny mecz Faze. OpTic walczyło, jednak rywale byli zbyt mocni. Kolejny dobry bet. 

12. NiP 14-16 Immortals

Bardzo wyrównany pojedynek. NiP przegrywa kolejny już mecz, natomiast Immortals po wygranej z Astralis dostało kopa i idą dalej jak burza. Powiem szczerze, nie spodziewałem się.

13. Immortals 16-14 Fnatic

Obstawiałem na Fnatic, jednak gracze z Brazylii byli na gazie i po  bardzo wyrównanym pojedynku pokonali Szwedów.

14. OpTic Gaming 13-16 NiP

Tak jak obstawiałem, wygrana Szwedów, jednak OpTic dzielnie walczyło do końca.

To byłoby na tyle. Dziękuje za uwagę i zapraszam do komentowania, Olaf.



1 komentarz:

  1. Wielkie brawa dla Olafa, napracował się przy dzisiejszych analizach. Również zachęcam do komentowania.

    OdpowiedzUsuń