niedziela, 5 marca 2017

Analizy przedmeczowe #5 IEM 2017

Siemanko, z tej strony Olaf. Już za kilka godzin odbędzie się wielki finał Intel Extreme Masters Katowice 2017. W tym poście przedstawię wam moje zdanie, kto wygra ten mecz.

FINAŁ

Mecz na miarę finału. Spotykają się dwie znakomite drużyny. Astralis - od początku mój faworyt do wygrania całego turnieju. Faze - już pierwszego dnia pisałem, że według mnie będzie to czarny koń tych rozgrywek  i sprawdza się to. Jestem przekonany, że będzie to bardzo równy pojedynek. Spotkanie rozgrywane będzie systemem bo5, czyli zawodnicy będą grali co najmniej 3 mapy. Ja jednak myślę, że na tych trzech mapach się nie skończy. Uważam, że w tym meczu dojdzie do pięciu map, jednak któryś zespół może zadziwić formą i wygrać szybciej, chociaż ja myślę, że tak nie będzie. Na pewno grając wszystkie mapy gracze stworzą nam niezwykłe widowisko. Szanse na wygranie oceniam bardzo równo. Być może Astralis będzie podawane jako faworyt. Ja jednak myślę, że jeśli NiKo zagra tak jak wczoraj, to Duńscy zawodnicy będą mieli ogromy problem. Sercem jestem naprawdę za Faze i bardzo chciałbym, żeby to oni zgarnęli puchar, jednak wiem, że będzie bardzo ciężko. Dużo będzie zależało od formy zawodników, układu map i szczęścia. Zobaczymy, która z drużyn będzie miała go więcej. Przekonamy się późnym wieczorem. Mecz rozpocznie się o godzinie 18:30. Tuż po meczu wrzucę analizę tego spotkania. 

Tyle na ten moment. Dzięki za uwagę, Olaf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz