czwartek, 2 marca 2017

Analizy przedmeczowe #3 IEM 2017

Siemanko,  z tej strony Olaf. Zapraszam was na kolejne analizy meczów na turnieju w Katowicach. Przed nami ćwierćfinały.

IEM

Przed nami dwa mecze ćwierćfinałowe. Będą one rozgrywane systemem BO3 ( 3 mapy). Postaram się przedstawić wam moje typy i krótko wytłumaczyć dlaczego tak a nie inaczej.

1. IMMORTALS vs NORTH   12:35

W pierwszym ćwierćfinale spotykają się dwie drużyny raczej z średniej półki. Pokazały one podczas meczów fazy grupowej, że są naprawdę mocne i stać ich na pokonanie takich drużyn jak Fnatic,NIP,Astralis czy Virtus.pro, teoretycznie zespołów, które mają większe doświadczenie i powinny być lepsze. Zarówno gracze z Danii jak i z Brazylii pokazali, że przyjechali do Katowic nie jako chłopcy do bicia, ale jako zespół, który mogą namieszać. To właśnie robią. Myślę, że mało kto obstawiał, że to właśnie te zespoły znajdą się w ćwierćfinale mistrzostw świata. Przejdźmy do obstawiania. Szczerze mówiąc długo myślałem nad szansami obojga drużyn. Po dobrych kilkunastu minutach doszedłem do wniosku, że to North jest jednak trochę bardziej doświadczonym zespołem. Myślę, że będą mniej reagować na stres, a ten na pewno się pojawi. Według mnie możemy spodziewać się wyrównanego pojedynku co za tym idzie trzech map. Szanse North na wygranie moim zdaniem to takie mocne 70%. Co będzie, przekonamy się jutro wczesnym popołudniem.

2. NATUS VINCERE vs ASTRALIS   16:25

Już w ćwierćfinale spotykają się moi dwaj faworyci do zwycięstwa w całym turnieju. Jestem bardzo ciekawy tego meczu. Zarówno Astralis jak i  Navi podczas fazy grupowej potknęła się noga, jednak ze spokojem dali rade awansować. Przejdźmy do obstawiania. W tym przypadku również długo siedziałem nad każdym spotkaniem grupowym i myślałem kto ma większe szanse na wygraną.
Po kilkudziesięciu minutach dalej nie wiem. Będzie to mecz dwóch topowych drużyn. Wiele będzie zależało od dyspozycji zawodników. Bardzo ważny będzie wybór map. Nie jestem w stanie powiedzieć wam kto według mnie jest lepszy ani kto wygra ten mecz. Zarówno serce jak i rozum podpowiadają mi, że to jednak doświadczony zespół z Ukrainy zgarnie 2 mapy i przejdą dalej do półfinałów, ale nie jestem tego pewien. Dlatego w procentach dam jednak Navi 55 % a Astralis 45 %. Uważam, że Navi będzie chciało powrócić po małym kryzysie i wygrać cały ten turniej. 


To byłoby na tyle jeśli chodzi o jutrzejszy dzień, ponieważ grane są tylko dwa ćwierćfinały, ponieważ 2 drużyny awansowały bezpośrednio do półfinałów po fazie grupowej ( Faze i Heroic ). Pragnę poinformować was, że Mr B jutro będzie w Katowickim spodku i podczas podsumowania końcowego podzieli się z nami wrażeniami. Kazał przekazać wam, że jutro nie będzie w stanie dodać żadnego posta, ale za to ja mogę zapowiedzieć kolejna analizy po i przedmeczowe. Dziękuje za uwagę, pozdrawiam Olaf. 

Pucharek


1 komentarz:

  1. Jeśli można to przedstawię moje zdanie. Immortals vs North. Stawiam na North, ostatnio grają bardzo dobrze. Na'Vi vs Astralis. Coś mi się wydaje, że Dania okaże się lepsza, ale zobaczę już za kilka godzin.

    OdpowiedzUsuń