poniedziałek, 6 marca 2017

Warhammer w obiektywie #2 ...... Jeźdźcy Kruczego Skrzydła

Witam, ja jestem Mr B, a to drugi post z serii, w której prezentuję wam zdjęcia moich własnoręcznie pomalowanych figurek z uniwersów Warhammer i Warhammer 40 000. Dzisiaj kontynuujemy z przedstawieniem armii Mrocznych Aniołów. Pora na szwadron motocyklistów, ale zanim zaczniemy kilka szybkich informacji. Po pierwsze informuję, że od tej pory posty na blogu będą pojawiać się trochę rzadziej jednak będą bardziej dopracowane i przemyślane. Wydaje mi się, że publikowanie 3-4 razy w tygodniu będzie dobrym rozwiązaniem. Po drugie zachęcam do zobaczenia mojego gościnnego występu na blogu For Glorious Zootopia, gdzie zgłosiłem się do Fandomu pod lupą i odpowiadałem na pytania: LINK. A teraz bez zbędnego przedłużania zaczynamy.
Każda armia wymaga jednostki, mobilnej, potrafiącej się szybko poruszać. U Mrocznych Aniołów taką funkcję pełnią Motocykliści Kruczego Skrzydła.
Do ich zadań na polu bitwy, należy oskrzydlanie i wymanewrowywanie przeciwnika. Atakują oni metodą uderz i uciekaj. Czasem pełnią także rolę zwiadowców i dostarczają dowódcom informacji na temat wroga.
Do ich uzbrojenia należą sprzężone boltery połączone i zsynchronizowane z motorami oraz osobista broń strzelecka lub do walki wręcz. Widoczny powyżej dowódca szwadronu Arion z całego oddziału wyszedł mi najlepiej. Szczególnym wyzwaniem była jego twarz w masce oraz łysy czubek głowy.
Posiada on miecz łańcuchowy, będący w zwarciu bardzo niebezpieczną bronią. Jego motor rozwijający niezwykłą prędkość, udekorowany jest blado-niebieskimi skrzydłami, który w praktyce były dość łatwe do pomalowania.
Cała drużyna prezentuje się bardzo majestatycznie. Mimo swoich ograniczeń (utrudniona jazda po nierównej nawierzchni oraz niebezpieczeństwo wypadku) są oni doskonałymi wojownikami potrzebnymi do każdego ataku z zaskoczenia.

Dzisiaj to by było na tyle. Dziękuję za uwagę i przepraszam za tak krótki post, ale nie miałem zbyt dużo czasu. Następnego materiału mojego autorstwa, a nawet 3, możecie się spodziewać w piątek, powinienem wrzucić wtedy kolejny odcinek Zootopii, nowy Rzut Okiem oraz być może wywiad, a jeśli nie to następne TOP 3. Zapraszam.

Aha, jeszcze kilka spraw. Olaf na razie nie ma możliwości napisania posta ale tylko jak ją odzyska możecie się spodziewać rzetelnej i obszernej relacji z finału IEM 2017.

Następnie wrzucam komentarz tygodnia:
Najlepszy redaktor❤️
Odpowiedzi
  1. Dziękuje za miły komentarz, pozdrawiam <3 

    No i na koniec arcik ze Zwierzogrodu:
     
    Jak to, nie znacie TEGO filmu?
     





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz