środa, 1 marca 2017

Analizy przedmeczowe #2 IEM 2017

Siemanko, z tej strony Olaf. Za nami pierwszy dzień IEM-u, znamy pierwszych zwycięzców, teraz czas wytypować kolejnych. A więc zaczynajmy.

IEM
Jutrzejsze mecze obstawiam tak:

1. NATUS VINCERE vs VIRTUS.PRO   11:00

Dwie świetne drużyny. Serce każe mi być za Polską formacją, jednak rozum podpowiada, że lubią źle zacząć,dlatego daje 55% szans dla NAVI jednak czuje bardzo zacięty pojedynek.

2. CLOUD9 vs SK GAMING    11:00

Jak dla mnie raczej spokojna wygrana SK. Cloud9 to już nie ten sam zespół co dawniej.

3. NORTH vs HEROIC   12:15

Dwa zespoły z Danii. Jednak to North jest tym bardziej doświadczonym i chyba jednak lepszym. W tym przypadku daje 60% na wygraną właśnie North, jednak nie skreślam szans Heroic.

4. SK GAMING vs NATUS VINCERE   12:15

Baaaardzo ciężki mecz do obstawiania. Dwa topowe zespoły, jednak czuje, że to NAVI będzie w formie i poradzą sobie z graczami z Brazylii (SK). Daje 55% szans na Navi, jednak uważam, że SK może powalczyć i nawet wygrać.

5. HEROIC vs CLOUD9 13:30

Dwie średnie drużyny. Może być zacięty mecz, a może być pogrom. Nie wiem, jednak, coś podpowiada mi, że to Cloud9 będzie tą lepszą drużyną i to właśnie na nich obstawiam.

6. NORTH vs VIRTUS.PRO  13:30

W tym przypadku stawiam na polaków. Większe doświadczenie, znakomita forma. Na ostatnim turnieju poradzili sobie z North dosyć łatwo. 80% do 20%, że to Virtusi wygraja.

7. CLOUD9 vs VIRTUS.PRO   14:45

Tutaj zdecydowanie stawiam na chłopaków z Virtus.pro. Moim zdaniem powinni dosyć gładko uporać się z Cloud9 chociaż już dziś mieliśmy nie małe niespodzianki. 85% na VP.

8. SK GAMING vs HEROIC

Podobnie jak w meczu VP vs C9 obstawiam, że SK  gładko poradzi sobie z Heroic. Również 85% na SK.

9. SK GAMING vs VIRTUS.PRO   16:00

Serce znowu za VP jednak SK będzie chciało odgryźć się za przegrany finał na ostatnim turnieju. Obstawiam naprawdę bardzo zacięty pojedynek w tym przypadku nie powiem kto wygra daje 50 na 50.

10. NATUS VINCERE vs NORTH   16:00

Jak dla mnie Navi powinno sobie dać radę, chociaż North się nie podda. Duńczycy będą chcieli powalczyć o wygraną, dlatego daje NAVI 70% na zwycięstwo.

11. CLOUD9 vs NORTH   17:15

W tym meczu większe szanse daje zespołowi North. Według mnie są po prostu mocniejsi, co nie oznacza że pozbawiam szans C9 na wygraną, jednak mój bet leci na North.

12. NATUS VINCERE vs HEROIC   17:15

W tym przypadku obstawiam spokojne zwycięstwo zespołu z Ukrainy ( NAVI ). Dla mnie to dużo lepszy zespół od drużny Heroic. Navi posiada jednego z najlepszych snajperów na świecie, jeżeli ten będzie w formie Heroic nie ma szans.

13. CLOUD9 vs NATUS VINCERE   18:30

Kolejny mecz, w którym Navi zdecydowanie jest faworytem. Co tu dużo pisać, 75%  na Ukraińców. 

14. NORTH vs SK GAMING   18:30

Jak dla mnie wygrana dla SK. Chociaż w BO1 North może spłatać figle. Obstawiałbym jednak 65% dla SK.

15. VIRTUS.PRO vs HEROIC   18:30

W tym przypadku jestem raczej spokojny o wygraną Polaków. Heroic to nie jest złą drużyna, jednak przegrywa doświadczenie, no i nie można zapominać, że Virtusi grają przed własną publicznością.
  

To byłoby na tyle. Mam nadzieje, że moje bety się sprawdzą. Dziękuje za przeczytanie i namawiam do komentowania, Olaf.
LINK





2 komentarze: