wtorek, 28 lutego 2017

Analizy przedmeczowe #1 IEM 2017 + ZAPOWIEDŹ

Siemanko, z tej strony Olaf. Już jutro rozpoczyna się największy turniej w CS:GO w Polsce.

IEM

Pierwszego marca, czyli już jutro rozpocznie się największy międzynarodowy turniej w CS-a organizowany w Polsce. Do Katowic zawitają topowe drużyny, które w spodku rozgrywać będą swoje mecze.
Pierwszego i drugiego dnia ( 01-02.03) będą odbywały się zamknięte zawody, wtedy zespoły będą grały mecze fazy grupowej. Trzeciego dnia( 03.03) spodek zostanie otwarty dla kibiców, a  najlepsze drużyny z danych grup zmierzą się w ćwierćfinałach. Kolejnego czwartego dnia (04.03) odbędą się 2 półfinały, w których zmierzą się już ci najmocniejsi. Ostatniego piątego dnia (05.03) zostanie rozegrany wielki finał, w którym poznamy najlepszą drużynę tego turnieju. 

Teraz chciałbym przedstawić wam moich faworytów do wygrania CAŁEGO turnieju. 
  1. Virtus.pro - polska drużyna po wygraniu ostatniego turnieju ( DreamHack Masters Las Vegas) jest na pewno w gazie. Doping publiczności będzie ich wielką przewagą nad innymi zespołami. Trzeba pamiętać, że Virtusi to jedna z najlepszych drużyn na całym świecie, aktualnie top 2 według rankingu HLTV.
  2. SK Gaming- Brazylijczycy będą chcieli się odegrać za przegrany finał na turnieju w Las Vegas. Posiadają oni bardzo mocny skład, Coldzera i Fallen znaleźli się na 1 i drugim miejscu rankingu najlepszych zawodników w 2016. roku według HLTV.
  3. Natus Vincere - pomimo, że na ostatnim turnieju odpadli dosyć szybko, to nadal są jedną z najlepiej grających zespołów. Jeżeli Guardian, czyli jeden z najlepszych snajperów na świecie będzie w formie jestem pewien, żę NAVI dojdzie baardzo daleko.
  4. Astralis - Jak dla mnie aktualnie top 1 na świecie. Na ostatnim turnieju wyeliminowani przez Virtus.pro w półfinale, jednak ich gra jest świetna. Każdy z zawodników jest w szczytowej formie. Do tego dochodzi zgranie drużynowe, które jest niezwykle ważne w tej grze. 
CZARNY KOŃ - Faze - Dlaczego? Moim zdaniem mogą zawojować. Zmienili skład na baardzo mocy. Zobaczymy czy się sprawdzi. 

To moje top 4 faworytów tego turnieju. Czy się sprawdzi ? Zobaczymy już w niedziele. 

Teraz chciałbym przedstawić wam moje typowanie zwycięzców w jutrzejszym dniu. 
Mecze fazy grupowej będą rozgrywane systemem BO1

1. ASTRALIS vs OPTIC GAMING  11:00

W spotkaniach bo1 bardzo liczy się wybór mapy, jednak moim zdaniem w tym pojedynku Astralis powinno wygrać, jednak OpTic ostatnio bywało w formie, więc możemy spodziewać się wyrównanego spotkania. 

2. NIP vs Fnatic   11:00

Spotykają się dwie najlepsze Szwedzkie drużyny. Tutaj powiem wam szczerze mam dylemat. W zespole Fnatic ostatnio doszło do zmian. Doszło trzech ,,nowych,, zawodników, jednak nie do końca nowych bo ci gracze grali już bardzo długo w takim składzie. NIP ostatnio nie świecił formą, jednak oni zawsze potrafili zmobilizować się właśnie na takie turnieje i pokazać swoją klasę. W tym przypadku ciężko jest mi wytypować zwycięzcę, jednak obstawiam, że NIP zagra najlepiej jak potrafi i wygra z jeszcze nie ogranym Fnatic. 

3. NIP vs ASTRALIS    12:15

W tym przypadku obstawiam zwycięstwo zespołu z Danii ( Astralis ). Tak jak pisałem wcześniej jak dla mnie top 1. Według mnie wygrają wszystkie mecze w grupie. 

4. FAZE vs IMMORTALS   12:15

Faze w nowym składzie może być czarnym koniem tego turnieju. Do zespołu doszedł NIKO, który potrafi strzelać kosmiczne głowy. Immortals to młody zespół, w którym też nie dawno doszło do zmian w kadrze. Spodziewam się wyrównanego pojedynku. Moim zdaniem 70% do 30%, że wygra Faze. 

5. FAZE vs FNATIC   13:30

Moim zdaniem tutaj będą ważne wyniki wcześniejszych meczy tych zespołów. Jeśli Fnatic nie wygra żadnego z poprzednich potyczek, będzie chciało za wszelką cenę pokonać graczy Faze. Moim zdaniem będzie to wyrównany mecz szanse to 45% do 55 % z lekkim wskazaniem jednak na Fnatic.

6. OPIC GAMING vs IMMORTALS   13:30 

Dwie drużyny, których celem bedzie raczej wyjście z grupy. Kto wygra ? Nie wiem. W tym przypadku bardzo ciężko jest mi określić kto ma większe szanse, gdyż nie widziałem meczu Immortals od baardzo dawna. Obstawiam jednak ze to Optic wygra, ale pewien nie jestem. 60 % szans na wygrana Optic. 

7. OPTIC GAMING vs FNATIC   14:45

Bardzo dużo zależeć będzie od: mapy, poprzednich spotkań tych zespołów i formy zawodników Fnatic. Jeżeli gracze Fnatic nie będą w stanie skillowo wygrać z Optic to moim zdaniem zgraniem wygra właśnie drużyna Optic. Ja jednak myślę, że Fnatic da rade i pokona tego przeciwnika. Jednak jest to trudne spotkanie do obstawiania.

8. ASTRALIS vs IMMORTALS   14:45

Moim zdaniem spokojna wygrana Astralis. Młodzi zawodnicy Immortals powalczą, jednak drużyna z Danii będzie dla nich za mocna. 

9. ASTRALIS vs FNATIC    16:00

Jak dla mnie wygrana Astralis, jednak uważam, że Fnatic powalczy, ale nie na tyle, żeby pokonać Duńczyków.

10. NIP vs FAZE  16:00

Kolejny ciężki mecz do typowania. Jeśli NIP dobrze się przygotuje według mnie ma dusze szanse na wygrana, ale jeśli coś im nie pójdzie to Faze może spokojnie dać rade. Moim zdaniem to jednak 50 na 50, może wygra ten w większym fartem. 

11. OPTIC GAMING vs FAZE   17:45

Moim faworytem w ty meczu będą zwodnicy Faze. Nie skreślam Optic, ale jak dla mnie Faze będzie lepsze w tym starciu.

12. NIP vs IMMORTALS   17:45

W tym pojedynku jednak stawiałbym na NIP, lecz gdy wyniki poprzednich pojedynków jednak będą korzystne dla Immortals, mogą być w gazie i wygrać ze Szwedami. Szanse, 65 do 35 dla NIP-u.

13. FNATIC vs IMMORTALS   18:30

Hmmm, ciężko a nawet bardzo. Skillowo jednak za Fnatic, drużynowo... obydwie drużyny zmieniały zawodników. Myślę, że doświadczenie poniesie Fnatic do zwycięstwa, ale nie skreślam szans Immortals. 

14. OPTIC vs NIP 

Jak dla mnie wyrównany pojedynek. Z lekką przychylnością w stron NIP-u ale jednak sznse oceniam na 55 do 45. 


To już wszystkie mecze jutrzejszego dnia. Czy moje obstawianie się sprawdzi ? Mam nadzieje, że tak. Jeśli komuś pomogłem w wyborze na kogo postawić,to cieszę się. 
Jutro po meczach postaram się napisać podsumowanie tych meczy i kolejne obstawianie dnia drugiego. 


LINK
Na dzisiaj tyle z mojej strony. Dziękuje wszystkim za uwagę, proszę o dyskusje w komentarzach na temat obstawiania. Pamiętajcie, że ja też mogę się pomylić. Nie odpowiadam, za wszystkie ubytki pieniężne spowodowane obstawianiem według mnie hehe. Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam Olaf,







3 komentarze:

  1. Ja ze swojej strony dodam tylko, że będę tam obejrzę ćwierćfinały na żywo, a moje wrażenia przedstawię w poście kończącym IEM wraz z Olafem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz, pozdrawiam <3

      Usuń