niedziela, 26 lutego 2017

Niedzielne Newsy II

Witam, z tej strony Mr B, a to kolejna dawka najnowszych informacji. Zapraszam.

źródło

 1. Po pierwsze dobra wiadomość dla graczy oczekujących na Mass Effect: Andromeda, czyli rozbudowaną grę RPG z otwartym światem, będącą jednocześnie spin-offem kultowej już trylogii. Na oficjalnym Twitterze producentów ze studia BioWare pojawiła się informacja, że prace nad grą zostały skończone. Ujawniono również wymagania sprzętowe, które są bardzo podobne do tych z Battlefielda 1. Przypominam, iż europejska premiera gry odbędzie się 23 marca tego roku.

źródło

 2. Następną ważną informacją jest oczywiście rozdanie Oscarów 2017, które odbędzie się dziś w nocy, już tradycyjnie w Dolby Theatre w Hollywood. Polska transmisja telewizyjna rozpoczyna się około drugiej. Jutro możecie się spodziewać rzetelnego podsumowania autorstwa niezastąpionej czarnej pippi. Ja tam za bardzo ani na aktorach, ani na nominowanych filmach (oglądałem tylko dwa) się nie znam, ale wiem jedno, "Zwierzogród" ma zostać najlepszą animacją. Trzymajcie kciuki wraz ze mną.

Na dzisiaj tylko takie dwie szybkie wiadomości, gdyż nie mam za dużo czasu. Po za tym chcę poinformować o nowej serii, która najpewniej pojawi się w tym tygodniu, i w której będę pokazywał wam moje własnoręcznie pomalowane figurki Warhammer. Mam nadzieję, że ciepło ją przyjmiecie.

Pozdrawiam, Mr B.

Aha i jeszcze na pożegnanie standardowy art ze Zwierzogrodu.
Oby z Oscarami było tak samo...




W pracy korzystałem ze stron:
Filmweb
GRY-OnLine


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz