poniedziałek, 27 lutego 2017

Oscar dla Zwierzogrodu!!!

My name is Savage. Jack Savage. Moi drodzy stało się. Dziś w nocy mój ukochany Zwierzogród otrzymał Oscara za najlepszą pełnometrażową animację. Wielkie gratulacje!!!
źródło

Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy współpracowali przy tworzeniu tego filmu. Cieszę się, że wasza praca została doceniona i liczę, że ten Oscar zmotywuje was do nakręcenia drugiej części.
WIWAT!!!
Cieszę się, że ten film został tak ciepło przyjęty i zdobył rzeszę tak wiernych fanów (do których się zaliczam). Jak dla mnie nagroda w pełni zasłużona. Disney w swojej najlepszej postaci. Bajka z przepięknym przesłaniem. Wbrew temu co uważa część redakcji, należało się. I koniec kropka.
Brawa!!

Ja się pytam: czemu tylko jedna nominacja? Jakbym to ja decydował, to Zwierzogród zgarnąłby  wszystko. Nie no może lekko przesadzam.
BIS!!
 To teraz skandujemy: ZOOTOPIA! ZOOTOPIA! ZOOTOPIA!

Okej to może jeszcze jako bonus fajny mix 3 piosenek, który pojawił się w internecie właśnie z okazji nagrody dla Zwierzogrodu. Posłuchajmy.




Filmik pojawił się na kanale Mashin' Jams i idealnie oddaje moją radość, kiedy dowiedziałem się o tym Oscarze dla Zootopii.
To by było na tyle, jeszcze raz wielkie brawa. Serdeczna piątka, kłaniam się Jack Savage.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz