niedziela, 19 lutego 2017

Witam Wszystkich!

Witajcie ja jestem Mr. B a oto mój geekowski dystrykt (ta po angielsku wszystko brzmi lepiej),
Czyli blog na którym mam zamiar zamieszczać wszystko co tylko w jakiś sposób związane z moimi pasjami.
A oto ja


Chciałbym aby pojawiały się tutaj recenzje gier, filmów, książek z którymi miałem ostatnio do czynienia, posty związane ogólnie ze światami z filmów i gier, newsy oraz wiele, wiele innych.
Mam nadzieję że każdy z najdzie tu coś dla siebie.

Jeśli więc od czasu do czasu grasz w planszówki i RPGi, lubisz czytać i oglądać filmy, a także
czasem odpalasz komputer postaram się aby coś na tym blogu cię zaciekawiło. Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Masz bloga i nic nie mówisz? Cóż, idę w takin razie czytać posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloga ma i się nie chwali? Tak być nie może! Za karę będę czytał posty na nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj na zdrowie, a jak chcecie to się jeszcze pochwalę na forum.

      Usuń