sobota, 25 lutego 2017

Cześć tu Olaf, czyli wszystko o nowym redaktorze.

Siemanko, z tej strony Olaf, możecie mnie kojarzyć z wcześniejszego wywiadu z Mr B. Dzisiaj dołączyłem do redakcji. Jak już niektórzy z was pewnie wiedzą, będę zajmował się pisaniem o grze Counter Strike: Global Offensive.


Przyjaciele z Dusta


Na początek chciałbym przedstawić moje pomysły na serie, które mógłbym poprowadzić. Najpewniej posty nie będą pojawiać się regularnie, gdyż będzie to zależało od tego, co akurat dzieje się na scenie CS-a. Z tego powodu, podczas ważniejszych turniejów możecie spodziewać się większej aktywności z mojej strony. Tak samo w przypadku pojawienia się nowych skrzynek bądź operacji.

A oto lista serii wraz z pomysłami na nie:
  1. Analizy przed i pomeczowe. Będą polegać na tym, że na początku danego dnia rozgrywek opublikuję krótkie przemyślenia dotyczące obstawiania i szans danych drużyn na wygraną. Z kolei po zakończeniu meczy w danym dniu, przedstawię wam moją opinię i analizę  ich dotyczącą. (posty z tej serii, pojawiać się będą w trakcie trwania turniejów, majorów i różnych lig e-sportowych.)
  2. Nowinki z królestwa Gabena. Seria ta polegać będzie na opisywaniu dopiero co wprowadzonych zmian w CS-ie. (aktualizacje, nowe operacje i skrzynki). Będę chciał przedstawić wam moje poglądy na ich temat. 
  3. Drużyny pod lupą. Posty tego rodzaju będę zamieszczać regularnie. Przedstawię w nich wszystkie topowe drużyny e-sportowe grające w CS-a. Opiszę zawodników, ich rolę w drużynie, ulubione mapy oraz największe sukcesy i dokonania. 
To byłoby na tyle, a o nowych pomysłach będziecie dowiadywać się na bieżąco.

TEAMS

 Na dzień dzisiejszy to byłoby na tyle, dziękuję za uwagę, z pozdrowieniami Olaf.

1 komentarz:

  1. Witam na pokładzie, życzę powodzenia i wytrwałości w pisaniu. A wy do cholery komentujcie!! Mr B

    OdpowiedzUsuń