poniedziałek, 20 lutego 2017

Post Informacyjny

Witam ja jestem Mr B a to kilka szybkich aktualności dotyczących bloga.
źródło

Po pierwsze najprawdopodobniej do końca tego tygodnia do grona osób piszących posty na tym blogu dołączy dwójka redaktorów, co oczywiście oznacza więcej rzetelnych i mam nadzieję interesujących postów dla was. Liczę na to że nowi redaktorzy zyskają u czytelników poparcie i zagoszczą na blogu na dłużej. Po za tym najpewniej jutro pojawi się Niesamowity Wywiad z jednym z kandydatów.
Po drugie zapraszam wszystkich do komentowania postów bo naprawdę jak na razie nie widzę za dużo komentarzy, a jest to dosyć proste i daje mi pogląd na to co wam się podoba a co nie.
Po trzecie zapraszam wszystkich na moją grupę na steamie Zwierzogród Team PL, wspólne rozgrywki w różne multiplayerowe gry.
A na deser ogłaszam konkurs zachęcający do pisania komentarzy, kto pierwszy napisze kom pod tym postem dostaje niespodziankę. Pozdrawiam Mr B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz