poniedziałek, 27 lutego 2017

Oscary - podsumowanie

Jeśli się nie obrazicie chciałabym podsumować Oscary.

FILM
"Moonlight" - z nominacji na najlepszy film widziałam tylko "La la land" i chyba cieszę się, że nie wygrał

AKTOR
Casey Affleck- "Machester by the Sea - nie mam pojęcia, czy dobrze, czy źle. Mam nadzieję, że zasługuję na nagrodzę bardziej niż Gosling
 


AKTORKA
Emma Stone - "La la land" - wpełni zasłużona nagroda ( tyle że moją faworytką i tak była Natalie Portman)

AKTOR DRUGOPLANOWY
Mehershala Ali - "Moonlight" - ?

AKTORKA DRUGOPLANOWA
Viola Davis - "Fences" - ?

REŻYSER
Damien Chazelle - " La la land " - czy ja wiem , bardzo wybitny ten film nie był
SCENARIUSZ ADAPTOWANY
"Moonlight" - ?

SCENARIUSZ ORYGINALNY
"Manchester by the Sea" - ?

FILM NIEANGLOJĘZYCZNY
"Klient" - a nie "Toni Erdman"

DOKUMENT
"O.J: Made in America - ?

ANIMACJA
"Zwierzogród" - Hurra! Moim faworytem i tak był "Kubo"

PIOSENKA
City of Stars - "La la land" - jak najbardziej pełna zgoda ( Sting i tak lepszy) 

MUZYKA
"La la land" - nie ma o co się kłócić, była dobra

ZDJĘCIA
"La la land" - niech będzie

MONTAŻ
"Przełęcz ocalonych" -?

EFEKTY SPECJALNE
"Księga dżungli" - co się stało z "Doctorem Strangem"?


DŹWIĘK
"Przełęcz ocalonych" - ?

MONTAŻ DŹWIĘKU
"Nowy początek" - ?

SCENOGRAFIA
"La la land" - no bez przesady...

KOSTIUMY
"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"- okeeej

CHARAKTERYZACJA
"Legion samobójców"- i bardzo dobrze


FILM KRÓTKOMETRAŻOWY
"Chór" - ?
KRÓTKOMETRAŻOWY DOKUMENT
"The White Helmets"-?


KRÓTKOMETRAŻOWA ANIMACJA
"Piper" - ?


Naomella

2 komentarze:

  1. Ja z nagrodzonych filmów widziałem tylko "Fantastyczne zwierzęta", "Zwierzogród" i "Legion samobójców".

    OdpowiedzUsuń